Veckoschema

Skolan, kanske åka upp till stallet... Han tävlade ju igår så han ska nog inte gå så hårt idag, annars blir det en väldigt soft dag!
Skolan, stallet, gymma! Kommer nog bli en ganska jobbig dag och kommer vara fett trött, haha!
Skolan, stallet, gymma, kanske sånglektion vi får se om jag går bara denna gången med för måste snacka med läraren för jag vill inte gå på hennes dåliga lektioner som inte ger ett skit.
Skolan, stallet, sen får vi se om jag orkar gå ut och roa mig med mina underbara vänner eller om jag är trött efter skolveckan så jag kanske bara stannar hemma!
Tävla med min underbara lilla ponny, hopptävling(svelandscup) i jönköping! Sen drar jag ut och roar mig med brudarna.
Gymma. Sen är Söndagar min egna skämmabort mig själv dag, så ska nog lägga mig i ett varmt gott bad med allt vad det innebär sen kanske även gå och sola en stund för att känna mig extra fräsch!

Kommentarer
Postat av: Tove

Sv: Har lyssnat på din cover låt! Du är otroligt duktig! Satsa på din sångkarriär sötnos! :D<3

2012-04-10 @ 17:03:19
URL: http://tovesblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0