så nu kan jag berätta

Hej vaknade för en liten stund sen. Igår så höll som sagt internet på att krångla hela tiden så det gick inte att gå in på bloggen osv. Men nu funkar det hyfsat.. Det laggar typ var 10 minut, krångel skit. Men mamma ska ialla fall ringa och försöka fixa det! Usch det regnar som sjutton här gillas inte:(
Nog om det nu kommer allt det roliga! JAG HAR SOMMARLOV :D fyfasen vad gött. Fick ju det igår som jag skrev och gud vad härligt. Jag sjöng ju duett på sommaravslutningen också och det gick sjukt bra, jag och Nancy ägde ju förtusan sönder allt och alla;) Sen efter avslutning så gick jag hem och åt cupcake med hallon smak M U M S! Sen vid halv 8 tiden på kvällen så stack jag, Pillis och Katja på fest nere vid hjortsjön typ halva 8an var där och vi firade att vi hade fått sommarlov, härligthärligt! Detta kommer bli det bästa sommarlovet ever för jag har:
  • Sommarjobb så kommer ha gött med pengar
  • Har precis fått klart att jag har ett "riktigt jobb utöver sommarjobbet som jag kommer jobba med året om;)
  • Har underbara vänner
  • Har världens bästa familj
  • Har världens finaste ponny
Kan ju faktiskt inte bli bättre!♥
4 härliga bilder från avslutningen igår!

Jag och min härliga vänn Matilda! btw; fin piknic korg Antonio håller i;)
Hela underbara klassen!
Vi kommer sakna dej bästa Adde som ska flytta ifrån våran klass!♥
Detta var vad jag fick igår
  • cupcakes god som tusan
  • 500 kronor av min kära mormor
  • choklad
  • sen kom jag 2a på en boktävling i skolan (paketet) och där låg det en skräckbok: den femte systern
  • en ros av min klasskompis Iswaq
  • Sen fixk jag ju mina betyg också (kuveret)....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Javisst!:)

2011-06-10 @ 15:07:20
URL: http://jjohannahoglund.blogg.se/
Postat av: hej

bra blogg har du bra betyg din kärring!! ahahaha claudia är ochså det bjas på henne !!!! ihihihih hihi

2011-06-10 @ 19:44:58
Postat av: Anonym

OMG vill ha hennes Virkade spets klänning. Fråga henne vär den e från :)

2011-06-11 @ 05:32:19
URL: http://maallanpallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0