träna!

Träningsschema fram till sommaren!
för nu får det vara slut med allt skit som jag stoppar i  mig, nu ska det bli planka till sommaren.

VARJE dag så ska jag:

- köra alotronic i minst 3 timmar

-gå en långrunda med hunden minst 1 och en halv timme!

- 100 situps

Detta ska jag inte äta:

-
godis (gör jag knappt nu heller, säg vad ni vill men jag gillar inte godis.)

-inte dricka så mycket läsk bara 1 gång per månad!

-inte äta chips elr popkorn(fyfan var svårt älskar it:((( )

- inte äta mat som är flötig med mycket olja elr smör.

Detta ska jag äta:

-sallader

-nötter

-fisk

-mat med endast pytte lite fet i

-frukt

- äta var 4-5 timma.

- dricka mera mjölk( har blivit ass dålig på det ;o )

Detta ska jag göra för att få finare hy och längre och mindre slitet hår:

- inte platta håret om det inte behövs.

-inte sminka mig lika ofta

- använda hårinpackning regelbundet

- använda ansiktsmasker regelbundet

-vara noga med att få bort allt smink på kvällarna

-smörja in mig med kräm så att huden inte blir torr.

- inte föna håret, utan låta det luft torka

- klippa mig regelbundet, så att det inte blir så slitet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0