om allt som har hunnit hända

Okej kan ändå inte somna så kan lika gärna skriva om allt nu!

 

Jani..  Jag har haft ett underbart sommarlov iaf, endast festat varenda natt och degat framför solen vid havet på dagarna. Har varit i Falsterbo med Nelly, det var så jävla roligt. Sen har ju även flyttat ifrån Vaggeryd och mamma och syrran bor nu i Falkenberg men tror jag redan har skrivit det?

 

Ialla fall jag har börjat på SRG Varberg nu, och har även flyttat hemifrån och bor nu i Varberg i en liten lya för att få närmare till skolan, bor väldigt mysigt, jag gillar när det är litet blir oftast mycket mysigare då, haha. Jag kände ju väldigt mycket folk här innan jag flyttade hit så jag har aldrig behövt känna mig ensam här liksom, Fast nu börjar faktiskt hemlängtan slå på, kan bara bryta ihop ibland för saknar mamma, syrran och bebis vovven. Saknar också att inte ha någon som gör allt åt mig, såsom diska, städa, laga mat osv.. men det är nu jag fattat hur otroligt bortskämd jag har varit, jag har verkligen fått allt jag pekar på no matter what, jag har fått allt serverat och inte behövt göra ett handtag! Det har varit sköna år, haha.  Min ponny Domino har också flyttat hit och han verkar trivas helt okey, han har dock blivit ganska deppig när han behövde lämna sina hagkompisar hemma och från att få ha gått ute 24 timmar om dygnet går han nu ute 4 timmar om dagen 8 timmar om han har tur och det finns plats, inte helt okej faktiskt menmen jag ska inte klaga, för då vet man inte vad som händer..

 

Trivs helt okej i skolan men sakta och säkert börjar jag märka att jag har valt fel gymnasium och fel linje, jag borde ha valt musiklinjen som jag alltid har velat sen 6an men sen helt plötsligt ändrade jag mig och nu ångrar jag mig som fan.. Mamma ska kolla om man kanske kan hoppa in alltså byta skola nu, men antagligen går inte det och då får jag isåfall vänta till nästa år och söka om till den skolan då, men då får jag ju gå med 97orna och ta studenten 1 år senare och tror inte jag pallar det för är redan sjukt skoltrött, vill egentligen bara ta one year off och sen börja gymnasiumet igen  men samtidigt vill jag få klart skiten så jag äntligen kan flytta till Serbien direkt när jag gått ut!

 

Jag har världens underbaraste pojkvänn, han bor dock i Göteborg så vi träffas endast på helgerna men det är ju ganska nära till Göteborg och eftersom han är 19 så har han även körkort så det är inte alls jobbigt och det funkar helt underbart bra mellan oss och det är ju verkligen underbart!♥

 

Lite bilder på där jag bor nu:

 
 
 
 

 


Kommentarer
Postat av: Sandralie

Hejsan!
Vilken mysig header du har! :)
Hur har din dag varit?
Kraam

Svar: Tack :D min dag har varit super själv?:)
kram
Angelina gustafsson

2012-10-09 @ 22:53:20
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se
Postat av: johanna sällström

Nu har jag byt blogg till nattstad.se/jsjumping så följ gärna mig & min häst där nu:)

2012-10-19 @ 16:37:06
URL: http://nattstad.se/jsjumping

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0