miss u

Det värsta jag någonsin gjort är att såra den personen som jag verkligen älskade, min första och största kärlek. Jag älskade verkligen denna person, jag är ledsen för det jag gjorde. Jag har aldrig velat göra dig illa, jag hoppas du vet det innerst inne och att du någongång i ditt liv iallafall kan komma tbx och bara lyssna på mig, det finns konstigt nog en förklaring, nej ingen ursäkt för det jag gjorde, för det var svinigt gjort, jag vill bara att du ska veta att du var den enda för mig, och allt som alla andra sa var väldigt falskt, om det är något jag aldrig skulle göra så är de det, inte mot dig iallafall, jag lovar dig du var den enda för mig, du var den enda jag ville ha. Nej det är fortfarande ingen ursäkt för vad jag gjorde efter, men jag vill iallafall att du ska veta att jag alltid kommer älska dig, du var den rätta, du gjorde mig lycklig, du är så fin och bra och jag önskar verkligen att du får det bästa i livet, för det är du värd, du är helt otrolig.
 
Snart ger till och med jag upp. Jag orkar inte få skit för allt, verkligen allt som jag gör, fast än att jag kämpar varje jävla dag för att göra dig nöjd och för att du ska förstå att för dig skulle jag göra vad som helst. Tack för att du helt bara raderade mig hur ditt liv utan att jag ens hade fått en blekaste anning om varför! Igår var allting så jävla bra, allt kändes perfekt, du skrev att du älskade mig, att jag var den enda för dig, att jag är allt du har drömt om osv. Sen helt jävla plötsligt så får jag bara ett sms om att jag ska dra åt helvete , att jag är så jävla värdelös och att du aldrig vill ha med mig att göra något mer, tack hörru, tack för förvarningen, sen när jag ska svara och fråga vad som har hänt och vafan jag har gjort så står det bara att du har blockat mig, överallt, tack det värmer. Jag hoppas att du läser det här nu, och att du hör av dig och kan berätta vad som gick fel? vad jag gjorde ? för hur många ggr jag än läser igenom det vi skrev så kan inte jag fatta var du kan ha blivit sur! Om du har hört någonting från mina vänner eller något så får du ju gärna fråga mig först om vad som är sant osv, och jag har inte sagt eller gjort någonting med mina vänner som skulle ha kunnat såra dig, så om så är fallet, så vill jag att du ska veta att det är falska ord, som vanligt varför blir jag inte förvånad lix.. 
 
Jag älskar dig, du vet vem du är, jag saknar dig redan, utan dig är jag halv, jag orkar inte ta ett steg utan dig, du fick mig att bli lycklig igen, jag var så glad med dig. Jag vet att jag inte är perfekt och att jag kan ha svårt att visa mina känslor ibland, men snälla lyssna på mig, jag försöker verkligen. Eftersom detta verkar vara ända sättet att få tag i dig så skriver jag här och nu en gång för alla att med dig känns allt lätt, med dig är ingenting svårt. Jag vill dela både glada och ledsna stunder med dig, jag vill att du ska veta att jag kommer alltid finnas här för dig när du behöver mig. Fattar verkligen inte hur det kunde bli såhär fel så snälla förklara hur ska jag annars kunna ändra mig och förbättra mig? om jag inte vet vad det handlar om så kan jag inte göra någonting åt saken, jag saknar dig, varje sekund utan dig känns som ett knivhugg rakt i hjärtat, snälla ta åt dig och förstå detta är inte bara 3 ord utan det har en väldigt stor mening, jag älskar dig.

 

Kommentarer
Postat av: ellinor

Tråkigt att läsa detta. Intressant men tråkigt :/

http://ellinorf.blogg.se/2012/november/men-jag-tror-inte-att-rattorna-har-nagon-toalett-att-lasa-in-sig-pa.html

Jag har skrivit ett inlägg om min katt som jag tror har ADHD, där jag bla berättar hur jag brukade gömma mig för honom genom att låsa in mig på toaletten.. Vad tycker du om detta inlägg? Intressant/ ointressant?

2012-11-06 @ 22:42:49
URL: http://ellinorf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0