Min data är sönder..

Ellr ja inte helt sönder den går ju att använda, men grafikkortet är paj på den ANTAR jag.. vetifan men hela skärmen är ialla fall helt gul typ och allt ser fuck't up ut! 
Det är även anledningen till varför jag inte bloggar den är så jävla jobbig att sitta på så orkar liksom inte hålla på med den, men som tur är så letar mamma efter en ny data till mig och jag hoppas verkligen att hon får tag på en snart, arg tjej annars! Haha stackars mamma är nog inte lätt att ha mig som dotter vissa stunder, menmen jag har mina krav i livet, mohaha. 
Väntar även på att min header ska fixas och få lite fixochtrix med den och så, det är så det är livet är för övrigt jävligt bra, tror jag? ah men jo det är det nog, haha lam tjej. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin du är! :)

Svar: tack :)
Angelina gustafsson

2012-10-18 @ 17:29:30
URL: http://juliasmagazine.blogg.se
Postat av: Nathalie Ekström

Hej vad fin blogg du har! Jag la till den bland mina favoriter :)
Du får gärna kolla in min blogg, jag skriver om träning, min vardag, drömmar, inspirationer och tips. Kommentera gärna vad du tyckte också :)
Ha en fortsatt bra dag! Kram

2012-10-18 @ 17:41:15
URL: http://naathalieekstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0