JA! :D

Överlyckligtjej här, denna bloggen funkar äntligen igen!:D Alla mina konton blev hackade för ett tag sen, facebook,bloggen,mailen,instagramen,spotify, ALLT. Så fick göra om allt, och det var mycket strul, sen skulle jag bara kolla lite random om det gick att logga in på den nu och det gick, fan vad underbart, älskar denna bloggen, haha. Hatar min nya, ful design (stackars den som gjorde den åt mig, haha...) allt va konstigt och tråkigt, denna bloggen är bäst haha. 
 
Dock kommer jag säkerligen inte blogga så ordentligt ändå har så mycket annat att tänka på just nu + att min data är helknas så måste fixa det först känner jag! Däremot tänkte jag att jag kan göra ett inlägg imorgon om allt som har hänt sen sist jag skrev vilket var innan sommarlovet typ sen blev den ju hackad, för det kan jag säga har hänt en himmla massa flyttat mm, ni får höra imon!
 

Något som gjorde mig OERHÖRT förvånad var att när jag kom in på bloggen hade jag 340 nya kommentarer och fortfarande trots 2 månader uppehåll mellan 1000-4000 läsare varje dag ni är verkligen underbara mina fina läsare, jag LOVAR att läsa varenda kommentar såklart ska bara hitta lite tid till det, jag har saknat er och era åsikter och fina kommentarer, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0