godmorgon :)

Är lika trött som vanligt asså seriös så har vit matte nu på morgon och sen på idrotten ska vi ut och springa puls men det kan inte jag vara med på ialla fall pga min knäskada som nu är värre och jobbigare än den någonsin har varit!! Tror det är för jag gymma så pass mycket, så säger knäet ifrån men det skiter jag fullständigt i jag tänker träna ialla fall men dock så kanske jag inte ska jävlas med knäet för mycket med att gå ut och springa i 40 minuter drygt, för då kan det ta stopp helt och sen kan jag inte träna på typ 2-3 veckor ;p
Har ni någon speciell morgonvana?! Min är att vakna så sent det bara går och sen göra mig iordning så snabbt det bara går så att jag sen kan sätta mej och kolla på vakna med the voice samtidigt som jag äter frukost och kollar bloggen och så! Sen när jag går till skolan så har jag alltidd hörlurar i öronen och lyssnar på riktigt peppad musik för att bli lite piggare!:)
Jag har aldrig påstått att jag är normal, hahha!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Oj, då hann ju du med en hel del ju :D och igår var jag i skolan, solade och vilade upp mig här hemma =) Vad ska du hitta på idag då? :)

2012-05-09 @ 08:53:07
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0