www.nelly.com

Var inne och kikade runt på lite snygga bikinis nu till sommaren och galet vad snygga nelly.com hade, finns för alla olika smaker, och olika färger, tummen upp på det! 
Bikinis , Bow Bandeau Bikini Set , Phax Swimwear - NELLY.COMBikinis , Tie Triangle Bikini Set , Phax Swimwear - NELLY.COMBikinis , Million Bikini Top , Pieces - NELLY.COM
För er som inte vågar visa er i bikini och istället känner er mycket säkrare och bekväma med att gå runt i baddräkt eller helt enkelt tycker att det är snyggare, så hittade jag några som jag personligen tycker var sjukt fina! 
Baddräkter , Gold Monokini , Friis & Company - NELLY.COMBaddräkter , Pandora Swimsuit , Panos Emporio - NELLY.COMBaddräkter , Bell Swimsuit , Friis & Company - NELLY.COM
 
 

Kommentarer
Postat av: Girly

Den med rosetten var fin :)

Svar: sv. diggade den jag med, riktigt häftig:)
Angelina gustafsson

2012-07-04 @ 20:18:35
URL: http://girlysworld.blogg.se
Postat av: Girly

Den ska jag nog köpa mig

2012-07-05 @ 16:08:54
URL: http://girlysworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0