ska nog börja blogga ordentligt igen

varför inte liksom? Älskar att blogga bara att jag är lat, haha är inne på min blogg varje dag men orkar bara inte göra inlägg men nu har jag bestämt mig att börja igen, kanske blir lite hackigt nu i början men ska försöka hålla igång det, hehe. Faktiskt mycket som har hänt sen jag bloggade sist. t.ex bor jag inte längre kvar i småland utan har flyttat till underbara Halmstad, det är underbart. Jag har fått reda på att jag kommer in på mitt gymnasium så efter sommaren flyttar jag hemifrån till Varberg ist, chill. På Måndag åker jag till Falsterbo med min grymmaste vänn Nelly som jag förövrigt saknar grymt mycket, vi ska ha uuuutroooligt roligt asså, vi är bäst!:D
Ikväll ska jag träningshoppa på gräs med min lilla plutte ponny som förövrigt är världens finaste liten kille.♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0