Söndag!:)

Idag kommer det bli en riktig tråkdag, men ändå en vääldigt nödvändig dag, haha!
SÖNDAGENS MÅSTEN;
  • Städa mitt rum + rensa alla gardroberna
  • Plugga, lär ta timmar och dagar kan jag ju lungt säga!
  • träna
  • Plugga lite mera angtagligen
  • Ta ett vällförtjänat bad med massa skum och ansiktsmasker och softa sönder!!!
  • kommer antagligen däcka i min säng..
Otroligt glad att Ida undrade om hon fick låna min underbara lilla ponny idag och rida lite, tack så otroligt mycket, annars skulle jag haft lite smått ångest nu!♥

Kommentarer
Postat av: Julia Hill

Vilken fin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin-byte? :D

2012-01-29 @ 11:32:49
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

Det var ungefär så min dag också såg ut, fast mest plugg.. Nu hade jag tänkt ta en riktigt härlig dusch eftersom ja inte har något badkar.. ;)

kramis♥

2012-01-29 @ 17:36:08
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0