Trött och sjuk, gör det bästa av sitationen

Är fortfarande sjuk, har varit det snart 4 dagar ellr något, blir galen. När jag äntligen har jullov, nejnej då ska jag vara sjuk.. Dock hindrar det inte mig alltför mycket tänker inte ställa in några planer för det, pfft aldrig. Tävlade ju i helgen och var med fina vänner, igår så julhandlade jag hela dagen och idag ska jag först till Domino sen ska jag till min kära mormor och ha lite julmys.

Dock så är jag så förbannat trött på julen nu.. Snön får gärna smälta bort typ nu och ta med sig allt äckligt slask,regn och kyla och istället sätta dit solen, grönt gräs, värme, klarblå himmel och ett varmt sommarlov, jatack gärna. Längtar redan efter att tävlingssäsongen ska sätta igång, och vara ute och tävla utomhus, sommar och sol. Har även planer på att förhoppningsvis åka ner till Serbien och hälsa på släkten, underbart isåfall, där är det varmt♥
 
Påtal om ingenting så satt jag och läste veckorevyn innan och läste om något äckligt jävla reportage om kannibaler och att dom har ätit upp människor osv.. Trodde bara sånt hände på film, världen är sjuk, läste t.ex. om en kille som hade stekt sin flickvänn och fryst in hennes kroppsdelar osv, så nu funderar jag allvarligt på att låsa in mig i mitt rum och stanna där forever and ever, yeahbuddy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0