Domino II

Har världens finaste ponny!♥ Dom 3 senaste tävlingarna (har knappt tävlat något detta året pga skada) har jag kommit hem med rosett varje gång.
  • Herrljunga 2 månader sen kanske vinst i första klass, 4 fel i andra. LB, LA 
  • Varberg 4 veckor sen typ vinst i båda klasserna LB, LA
  • Idag tävlade jag i styringe, 3plats i första, dubbelnolla i andra LB, LA 
Äntligen börjar det släppa kan inte bärga mig inför nästa år med massa roliga tävlingar, hoppas 2013 blir vårat seger år, det är vi värda min fina ponny och jag efter nästan 2 år med otur och motgång, nu börjar det släppa och han går bättre än någonsin är så glad för att du blev min, nu kan vi ängtligen börja satsa på riktigt.  
bevisa för alla dessa idioter som sa att Domino aldrig skulle kunna bli något och aldrig sluta med sina ryck, vi får väll se, jag ska bevisa motsatsen, du och jag min älskade plutt, vi ska allt få dom att ångra vartenda litet ord , yeahbuddy. 
Jag har aldrig någonsin tvivlat på Domino, jag vet att han är grym och han bevisar det gång på gång nu, han har förändrats, han behöver bara tid, han är ingen maskin, det är ingen.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0