när en stjärna faller då ser man att den fanns.

Du säger att jag ignorerar dej i skolan och låtsas som om du inte finns och visst det är väll sant i och för sig för jag vill inte tänka på dej och vill inte sakna dej. Men det spelar ingen roll hur jag gör för jag kommer ändå sakna dej. För mej var du underbar och våra minnen är oslagsbara. Vi har vart bästa vänner hur länge som helst och ingen kan ändra på allt roligt som vi har gjort tillsammans.

Hur gärna du en vill få denna grejen som hände att bli till mitt fel så kan det aldrig bli så, även hur gärna du vill lägga över all skit på mig för att slippa känna skuldkänslor själv, så är det inte så det funkar, du kommer inte komma undan detta.
Det var inte jag som ljög om totalt meningslösa grejer som egentligen skulle vart mycket bättre att säga som det var redan från början det var du. Det var inte jag som sa att jag älskade dej och sen gick och snackade skit bakom din rygg, det var du. Det ända jag har gjort ärligt talat är att tröttna på ditt falska jävla spel, du kommer aldrig vinna på att vara falsk och du kommer aldrig att vinna på att trycka ner någon annan för att du själv har så jävla dåligt självförtroende.
Både du och jag vet att vid alla stunder du haft dina tuffa stunder och behövt någon vid din sida så har jag vart där och hjälpt dej ut många knepiga lägen. Men vart var du när jag behövde dej som mest? när jag skrev att jag verkligen behöver någon att snacka med och som jag litar på till 100% inte kom du då och visade att du verkligen var den sanna vännen som du sa att du var.
Till slut kommer allt slå tillbaka på dig och du kommer få tillbaka all jävla skit som någon annan blivit utsatt för i detta fall jag, även om jag aldrig ens skulle fundera på att få dej att må lika dåligt som du har fått mej att må dom senaste månaderna men mest senaste veckorna. För jag har aldrig ljugit jag har verkligen älskat dej som den underbaraste vännen man kan ha och jag har verkligen njutit av varenda sekund av alla otroliga minnen vi har tsm och jag har verkligen velat hjälpa dej när du mår skit, för det är det riktiga vänner gör för varandra!
Du har snackat så förbannat mycket skit om min rygg som du inte har en anning om att jag vet om, men det ska du verkligen veta jag vet vartenda litet jävla ord som har kommit från din mun. Även om dom grejerna du sagt inte ens har varit i närheten av sanning så tar dom jävligt hårt att höra, varför sprida rykten om mig som inte är sanna liksom? Varför få mej att må dåligt utan anledning?
Trots alla tårar du har fått mej att fälla och allt jävla hat som jag har känt så saknar jag dej så otroligt mycket, även om jag vet att det är det sista jag borde göra för jag borde egentligen hata dej och aldrig spilla en enda sekund mer på dej, och hur mycket jag egentligen vill göra just det så är det helt omöjligt för mej att göra! Jag kan inte hata en person som jag än gång har älskat och verkligen haft som en av mina närmaste vänner, för mej är det en omöjlig uppgift.
Men nu är det upp till dej, jag vet att du läser detta som jag har skrivit och jag vet att efter redan första menningen så kommer du fatta att jag menar just dej, och då kan jag bara säga att ta åt dej av detta, för nu kommer jag inte lägga mer tid på att försöka få dej att förstå hur man känner sig när en person gör som du har gjort och sluta skylla över allt skit på någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0