värsta galna iden..

Nu har jag fått värsta galna iden, jag vill ta hål i tungan men haha om jag ska få det för mamma så måste jag få godkänt i alla ämnen och 3 VG till sommaren, fan då, kommer aldrig få ta hål i tungan isåfall,asså allvarligt det är ju jätte nära till sommaren ju, kommer ju inte kunna plugga upp betygen så snabbt:( Det är ju nästan omöjligt eller?! Ska ialla fall försöka om jag får G i alla ämnen och typ 1 VG så kanske hon nöjer sig? Eller okej vi pratar om min mamma. ska ialla fall försöka smöra riktigt ordentligt för henne till sommaren, thihi jag brukar lyckas med allt;)
Men ialla fall idag fick jag hem 2 par nya tröjor, ett par nya shorts, sminkbortagning och ett par nya skor på posten, sjukt glad och ALLT passade med, love! Bilder på det får ni se imorgon för nu ska jag sova!♥


Kommentarer
Postat av: liz

sv; tack så mycket! följ den gärna! och detsamma :)

2011-05-03 @ 22:11:56
URL: http://reflectiion.blogg.se/
Postat av: Felicia Svanberg [fotografering]

tack! :D

2011-05-03 @ 22:39:48
URL: http://ffelicias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0