hemma från stallet;)

Nu är jag hemma från stallet, tog precis som jag trodde lång tid idag, men gud så mysigt det var. Domino är verkligen underbar. Idag tränade vi musklerna extra mycket genom att gå upp och ner för olika backar och sen red vi en ganska lång runda för konditionen,gött. Känns så skönt efter man har gjort ett sånt pass med honom, för då känner man att det ger något, och eftersom min ponny alltid är så positiv till allting och väldigt het så går ju allting mycket enklare för då behöver man ju inte sitta och banka för att få igång farten utan det är redan klart och att han är så positiv är ju super bra, vilka muskler han kommer få alltså. Ska som sagt börja träna honom riktigt ordentligt nu, för då blir han alltid lättare att hoppa också. För han känner att han vågar och kan, det är därför det är så viktigt att muskla bakbenen på honom!;)
Nu ska jag hoppa in i duschen känner mig liiiite för hästig av mej, haha
Det vackraste jag vet är du, bara du!♥


Kommentarer
Postat av: Zteffy

Hej sötnos! Nu är Zteffy.blogg.se Back on track!

Så förlåt för ett väldigt sent svar! Hur är det? :)

Känner du igen bloggen ? Big difference ;)

2011-05-29 @ 17:47:02
URL: http://zteffy.blogg.se/
Postat av: Blerta

Ja allting är bra. Sj? :)

Btw du är sjuukt söt :D

2011-05-29 @ 17:49:13
URL: http://blertaas.blogg.se/
Postat av: mathilda

ha en superbra söndag kram :D

2011-05-29 @ 17:52:51
URL: http://mathidaamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0