godmorgon bloggen

Eller ja för mig är det ialla fall morgon, för jag vaknade precis!(: Solen skiner utanför fönstret och jag ska ner till min lilla prins och rida ut med honom i det fina vädret, underbart liv enligt mig. Helgen har varit ganska soft har jobbat fredag,lördag, så har inte orkat vara med någonpå kvällen utan har typ somnat direkt när jag kommit hem. Kommer antagligen vara uppe hos Domino i 3-4 timmar skulle jag tro, vill skämma bort honom ordentligt idag och rykta i evigheter och så, så det lär ta sin tid. Ska även och tävla nästa helg i norrahammar, så börjar tagga till ordentligt till det också, hoppas det går bra, har ju inte kommit igång med Domino fullt ut. Utan jag har ju varit skadad och vissa dagar inte kunnat men nu har jag bestämt mig för att verkligen gå in för det här och börja hårdträna till sommartävlingsterminen och jag hoppas såklart inget ska komma ivägen för mina planer. Jag ska ju även tävla Börjes cup i sommar om allt funkar som det ska och ingen skadar sig, och det blir årets höjdpunkt för mej!
Förlåt förresten att det har varit halvtaskig bloggning, men har verkligen inte haft tid och ork domma veckorna. Det är det sista i skolan och vi har haft sjukt mycket plugg! Men ska skärpa mig nu, för nu är det bara mindre än 2 veckor kvar i skolan sen slutar vi!:D

SKOLSCHEMA FÖR DOM 2 SISTA VECKORNA! :D

Måndag: börjar 9, sen har vi studiebesök på ungdomsmottagningen

Tisdag och onsdag- syvdagar.

torsdag,fredag och måndag: LEDIGA

Tisdag: klassensdag

Onsdag: arbetslagetsdag

T O R S D A G: SLUTAR VI :DDDD

Riktig härliga vekor som är kvar inget plugg kvar nu, och det känns underbart!:D
Men nu  åker jag till min lilla ponny så hörs vi senare♥
Du är min livsglädje, du är min energi, du är min och jag är din, du är hela mitt fucking liv!


Kommentarer
Postat av: linnea

godmorgon :)

2011-05-29 @ 14:07:41
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: Emina

ni har inte långt kvar! :) själv slutar man inte föräns 16 onde!

2011-05-29 @ 14:18:55
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/
Postat av: ISABELLE

Hahah, god morgon :)

2011-05-29 @ 14:47:10
URL: http://isabelleellinor.blogg.se/
Postat av: Anonym

varbergshoppet ?

2011-05-29 @ 16:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0