hej internet har krånglat

Åh jag blir så sur när internet inte funkar:( Det har inte funkat imorse så det var därför jag inte kunde uppdatera! Annars har dagen varit super,först hade vi engelska,helt okej. Sen hade vi SO inte så farligt. Sen hade jag inställd spanska :D och sen hade jag svenska och vi kollade på film nästan hela lektionen så ja :D Vi fick också tbx våra svenska prov och jag är så sjuk nöjd, jag hade alla rätt utom 1 enda slarvfel :DDD!! Nu håller mamma på och göra pannkakor till mig,hör om en stund,puss♥
D A G E N S O U T F I T
orkade inte fixa mig idag så slängde bara på mysbrallorna och ett vit baslinne med en tubhalsduk, enkelt men ändå en helt okej outfit!:)


Kommentarer
Postat av: Jossan :D

Så nu har jag lagt till dig :D <3

2011-03-31 @ 15:15:30
URL: http://josefinnorlen.blogg.se/
Postat av: N

2011-03-31 @ 15:47:57
URL: http://nataliaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0