vaken på riktigt ;)

Nu så har jag verkligen vaknat till på riktigt! :) Vaknade som vanligt vid 2 när jag gick och la mej igen, visste jag väll, haha. Sitter och äter jordgubbar med grädde och kollar på 101 sätt att åka ut en gameshow den gången när Hugo rosas var med, haha så söt var han när han ramlade i och skrek, lätt som en lite bebis, haha! Sitter och väntar på att Pillis ska sluta sommarskolan, haha kan verkligen inte sluta mobba henne, sötnos! Annars så är det skit härligt väder ute, solen ligger på och steker och ska sätta mig på ballkongen efter pogrammet och sola tror jag, vill vara neger när sommaren är över i år;)
Vet ni vad jag har kommit på eller tycker själv alltså?! Jag tycker min blogg har blivit sjukt mycket bättre än vad den var innan, för jag känner att jag skriver både längre och vettigare inlägg, eller?! Tycker inte ni också det? Det hoppas jag ialla fall att ni tycker skulle ju vara en stor bra fördel, haha.

Dagens outfit för TILLFÄLLET!
- kofta som INTE är röd som detser ut på bilden utan den är mellan rosa!
- min älsklings shorts med slitning på
Inte någon outfit som jag skulle kunna tänka mig att gå ut och gå med, men en skön outfit nör man är hemma och bara skruttar runt, haha!♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt (: händer idag då?

2011-06-14 @ 15:25:06
URL: http://baananflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0