solat i 2-3 timmar

Gud vad skönt har solat i 2-3 timmar nu, utan att ha bränt mig, awesome;) Ikväll händer nog inte så mycket, tror jag ska ta en skön hemma kväll eftersom jag inte har varit hemma någonting denna långhelgen, haha jag sa ju att jag skulle bli mer social på sommaren, så är det alltid. Vad har ni hittat på idag då?:)
Om man inte har legat på stranden idag så kan man inte vara frisk asså för man svettas ihjäl med denna värmen så sjukt skönt! Har kommit på världens bästa sätt att få bort allt onödigt fett på min kropp. Eftersom jag är så lat och inte orkar gå ut och springa eller på något annat sätt träna så har jag kommit på att man kan svettas bort det mesta ialla fall. haha jag vet man får ha väldigt mycket tålamod men ialla fall man kan ju alltid prova;)
Sen har jag ju min alotronic också så det blir ju super, haha helt sjukt vad lat jag är! För det första svettas bort fettet för man inte orkar resa sig upp i solstolen, höjden av lathet och sen aloctronic är jag bara ett band med någonting i som gör att det vibrerar och på det sättet bränner man kalorier samtidigt som man kan hitta på massa annat nödvändigt som att blogga tex;)
världens stekigaste bild i mina 3D glasögon efter bion;)♥


Kommentarer
Postat av: Malin

allt bra med dig?<3

2011-06-05 @ 20:22:07
URL: http://rosamallan.blogg.se/
Postat av: linn

tack din med :)

2011-06-05 @ 20:41:56
URL: http://linnfan.blogg.se/
Postat av: Nadja

Söt du är! :)

2011-06-08 @ 22:06:07
URL: http://nadjamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0