HEMMA:)

Undra om det är någon som kollar min blogg vid denna tiden? haha anyway, om det nu skulle vara någon så är detta inlägget till dom man kan ju i och för sej kolla imorgon om man skrollar ner, vad smart jag är!
Har ialla fall precis kommit hem från Filip, Ben, Pillis, Engla, Katja och Fanny, rolig kväll, Filip är störd för övrigt, haha;)
Tänkte blogga innan jag stack men mamma satt och fixade ett viruspogramm på datan, för hela datan höll på att explodera typ, så ja orkade inte vänta på att det skulle bli klart utan stack direkt efter att jag hade varit och ridit Domino.
Det gick jätte bra att rida förresten, han var jätteduktig och det är jätte kul att se att han verkligen har börjat använda sina muskler rätt, och fortsätter att bygga sina muskler på rätt sätt när han går upp i backar och sånt, och han är jämt musklad över hela kroppen och lika stark i båda sidorna, det är annats väldigt vanligt att man tränar hästen lite mera i ena varvet så då blir hästen starkare i den ena sidan än i den andra och det är det sämsta man någonsin kan göra! För då blir hästen obalanserad och det är llikadant som om någonsin skulle stå och puta dej åt sidan hela tiden, då är det ju inte så lätt att vara balanserade eller hur?! Så jag har verkligen funderat och till och med tat tiden och rider lika många minuter i varje varv och gör samma saker och då har han blivit som han är nu, skit fint byggd och är jätte balanserad och det känner jag på i omhoppning också det är inte lätt att svänga en häst som är svagare i ena sidan för då går hästen lätt omkull eller snubblar! Älskar hur han ser ut nu och hans byggnad på kroppen, du är världens bästa ponny!♥


Kommentarer
Postat av: amanda=)

sv: hahah okej =) har lagt till dig



kram på dig =)

2011-06-15 @ 23:46:40
URL: http://lilaina.blogg.se/
Postat av: sofie

sv:

hej tack :D din blogg e skit fin älskar designen :D

2011-06-16 @ 01:15:38
URL: http://poweking.blogg.se/
Postat av: Destiny

Jag ska snart äta :D haha och ja klockan är liksom tre på natten men kan inte sova. Du sover säkert ? kram

2011-06-16 @ 03:07:59
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0