hemma från stallet!(;

Hemma från stallet och ja Domino var lika grym som alltid, han köttade ;) Domino är bäst ingen protest.
Fick förresten en kommentar innan på att jag var grym på att skrytta om min häst. Det är väll klart att jag är, han är ju bäst och det är ju inte något som hindrar mej precis, för detta är ju min blogg där jag skriver precis allt jag vill! Skryter jag om Domino så fine låt mig göra det då, det är liksom bara gulligt av mej att jag älskar honom, och berättar hur underbar han är för er! Och om ni skulle ridit på en sån grym häst som jag gör så skulle ni också skryta lika mycket som jag, och alla som har hästar vet exakt vad jag snackar om för man älskar sin ponny/häst så otroligt mycket, att man inte kan få nog av den, det finns inga ord som kan beskriva den känslan man har för sin häst/ponny och så är det bara!
Men nog om det han gick som sagt super bra, vi hoppade över lite stockar som låg ute i skogen och jävlar vad han rusade asså, helt sjukt när man skulle vända honom och hoppa tillbaka så bara ställde han sig på bekbenen la till en sån jävla bakut och sen rusade mot hindret haha så söt är han, men han lyssnade direkt när jag stannade honom och ryggade honom och sen började gallopera igen så det är inga problem på det sättet, för han stannar direkt när jag tar i tyglen så det blir liksom aldrig farligt att han börjar rusa ibland för jag får stopp på honom direkt, duktiga busponny, du är bäst!♥

Kommentarer
Postat av: mysan

Hej skrev precis ett inlägg om vänskap läs de och behöver du nånsin prata ut elr bara snacka så finns jag alltid! :)



Vänskap är viktigt å lär gärna känna dej och kanske blir din vän men framför allt hjälper jag gärna till om jag kan!

Stor kram till dej <3

2011-06-22 @ 21:20:41
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Allt bra?

2011-06-22 @ 21:34:36
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0