asså herregud xd

Asså herregud vad datan håller på, nu är precis blogg.se blivit mini och kan knappt se vad jag skriver, asså det är säkert någon som har hackat sej in i min data och håller på och jävlas, kan man ens göra det?! haha. 
jaja nog om det! Tävlingen idag gick som sagt sådärr, han stog emot lite och ville inte riktigt som jag ville var seg som ett tuggumi typ, haha! Men trots det så kom jag 2a i stilhoppningen och sen i andra klassen så fick jag ett stopp, vi hittade liksom aldrig någon rytm, men ja jag är ialla fall ganska nöjd med honom.. Men bara för han höll på idag så ska vi åka till bratteborg och hoppa LA imorgon(1 meter för er som itne kan hästspråk;) ) bara för att känna att jag har honom med mej eftersom om 2 veckor så ska jag iväg till börjes cup och det är det inte så kul om han har stannat på förra tävlingen så jag får bara hoppas att han sköter sig imorgon för då kommer man bli peppad och ha en bra magkänsla till börjes, liksom sjukt soft!;) Så vi får hålla tummarna för imorgon och hoppas på det bästa.
Tog precis ett behövligt bad med allt gött man kan tänka sig, hårinpackning,ansiktsinpackning, skrubbad rygg och fötter och rakade benen och så, fifan vad fräsch man känner sig nu + att mitt rum som vanligt luktar som ett himmelrike helt ärligt luktar sjukt underbart, vet inte vad jag gör för att det ska lukta så gott men det luktar typiskt tjejdoft typ, enligt mig då såklart, haha. Helt sjukt hur trött jag är, haha tänkte gå och lägga mig nu, men sen kollade jag på klockan och fattade faktiskt att jag inte kan gå och lägga mej vid 6 på kvällen, fan får försöka hålla mej uppe lite till för att vakna mitt på natten är det värsta som finns, usch. Ska snart käka revben och potatis gratäng som jag sagt så många ggr förr, livet leker!♥
Du är otroligt söt och en riktig busunge...


Kommentarer
Postat av: jussadussah

händer de något speciellt ikväll? :]]♥

2011-06-18 @ 18:03:54
URL: http://jussadussah.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan! Du har en underbar blogg! Jag vill tipsa om bloggtrafik.nu en perfekt sida för dig om du vill ha dubbelt så många besökare om dagen!!



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=emmaaalundin



Tryck på länken och regristrera dig NU!<3 Du kommer inte bli besviken, lovar!

2011-06-18 @ 18:22:26
URL: http://www.emmalundin.devote.se
Postat av: jussadussah

ska kolla på en film trorja ^^

2011-06-18 @ 21:22:10
URL: http://jussadussah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0