Saker som har hänt i helgen!:)

Nu tänkte jag berätta lite om hur jag har haft det hela helgen!:)
FREDAG: Så jobbade jag ju till 5 på kvällen sen lastade vi min lilla prins till ponny och började köra ner till Tingseryd som tar 2-3 timmar ungefär(tar längre tid eftersom vi kör med släp!) Sen lämnade vi Domino i stallet som vi hyrde och sen åkte till en stuga som vi hyrt till oss själva:)
LÖRDAG: Fick gå upp vid halv 7 och sen fixa hästen för att åka till tävlingen! I första klassen LB (90 cm) blev vi uteslutna pga att jag själv var så trött och lam. Sen i andra klassen så hade jag vaknat till och red ordentligt och då blev vi dubbel 0a och fick placering det var 19 placerade och jag tog den ;) så jag kom 19/ 89 starter, super nöjd eftersom han hopapde 1.30 över varje hinder även fast det "bara" var LA ( 1 m ) Ni ska få bilder men dom har inte kommit ut på nätet än så ska ni få se hur högt över han är på varje bild, helt sjukt, hihi
SÖNDAG: Tävlade A-finalen idag ( den största finalen ) och det gick super bra även detta en LA ( 1 m ) och slutade på 5 fel eftersom jag fick ett stopp för jag slarvade och släppte handen precis innan handen och då stoppar alltid han, så får skylla mej själv! Är som sagt super nöjd för även d hoppade han 1.30 över varje hinder, min duktiga busunge!♥
Lite bilder från helgen!

Kommentarer
Postat av: Tess

Nice :)

2011-07-05 @ 15:56:22
URL: http://tesseflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0