frågestund avslutad= här kommer svaren:)

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!:)

1. Vad föredrar du en fredagskväll med din partner?:)
SVAR; hm, mysig filmkväll med den man älskar är ju aldrig fel?:)

2. vad/vem inspirerade dig till att starta en blogg?:) är det enkelt/svårt?:)// kram julia<3
SVAR; svår fråga, det var väll ingenting som insprirerade egentligen, förutom att jag tyckte att det kunde vara kul att dela med mig av vad jag håller på med i mitt liv typ. Det är olika ibland tycker jag att det är jätte svårt att få ihop ett bra inlägg så att det inte bara verkar onödigt, och ibland är hjärnan full med ider och då är det super lätt :)

3. är det du som har gjort din bloggdesign?:D
SVAR; nej tyvärr, önskar att jag kunde sånt, men nej det är inte jag som har gjort den utan det är www.hamrens.blogg.se som gjort den till mig!:)

4. varför bloggar du?:)
SVAR; mest för att jag tycker att det är roligt och det blir även som en dagbok för mig att komma ihåg vad jag har gjort och så:)

5. Vad använder du för sminkborttagning?
SVAR; jag brukar använda visibly clear, men jag hittade inte den när jag var inne i stan så just nu använder jag: Niveas sminkbortagning EYE MAKE-UP REMOVER!:)

6. Berätta lite om dina närmsta vänner.
SVAR; okej, några vänner som står nära är bland annat Pillis,Katja,Jennifer, Ivan, Felix, Cristopher, Ivana, osv!:) Vad kan man berätta?!:p Alla dom är vänner som jag litar på till 1000% och som jag vet att dom inte skulle svika mig. Dom finns alltid för mig och jag älskar allihopa otroligt mycket. Underbara människor!:)

7. 3 saker du blir glad av.
SVAR; 1. Domino (min häst)
2. Ivan(min underbara pojkvän)
3.vänner/familj 

8. 3 saker som gör dig ledsen.
SVAR; 1. se mina vänner/familj sårade.

2. att bli sviken

3.om någon nära vänn/familjemedlem skulle dö

9. Vad tycker du om min blogg?:) puss
SVAR; jadu isabelle, din blogg är jättefin, du skriver bra och diggar din blogg starkt!:)

 

10. ungefär hur många unika besökare har du om dagen?:D och vad är ditt rekord i unika?
SVAR; just nu har jag ungefär 100-200 unika besökare varje dag! Mitt rekord i unika läsare är 570 unika!:)

 

11.Hur gör du stjärnorna på din text i headern?:)
SVAR; eftersom det inte är jag som har gjort headern så vet jag inte faktiskt, men ni kan fråga hon som har gjort den åt mig www.hamrens.blogg.se!:)

 

12. Vad ska du välja för pogram när du börjar gymnasiet?:)
SVAR; jag har funderat på att välja "musik linjen" alltså som har Dans, Teater och Sång i sig!:) Men jag har ju 1 år kvar att fundera, vet att jag SKA gå i halmstad ialla fall, tillåter mig inget annnat :D

 

13. vilka bloggar följer du?:)
SVAR; asså jag följer jätte många bloggar! Men dom "kända" bloggarna är; kissies, dessies, isabelles, fokis, paows, madickens, tiep amanda!:)

 

14. vilket fotopogram använder du?:)
SVAR; jag använder inget fotoprogram utan mina bilder är alltid orginalen och inte redigerade!:)

 

15. Har du haft någon annan blogg än den här?
SVAR; jag har haft 2 bloggar innan denna!

 

16. Kan du lägga upp en video om hur du sminkar dig?:)
SVAR; jag orkar inte spela in en video om när jag sminkar mig, men däremot kan jag lägga upp en video på hur jag gör på ett ungefär och använder för grejer!:)

 

17. skulle du kunna mysa med mig?:)
SVAR; flåt men näe;p. För det första, jag har pojkvänn och för det andra så har jag ingen anning om vem du är :)


Kommentarer
Postat av: elinn

jodå det är bara bra med mig med! :)

vad har du för dig då?

2011-01-11 @ 14:32:04
URL: http://elinnjl.com
Postat av: Hafsa

Javisst kan vi göra det =)

2011-01-11 @ 19:05:35
URL: http://hafsaslife.blogg.se/
Postat av: ivaanaaaaaaaaaaaa

omg gulleplutt <3<3<3 / ivana½

2011-01-14 @ 15:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0