äntligen helg ;)

Tja äntligen helg! Det är ju för sjutton valborg imorgon, crap ocskå jag får inte festa eller rättare sagt jag vill inte festa eftersom jag ska tävla på söndagen:( menmen vad gör man, sånt är livet. Ikväll däremot ska jag till rörvik och grilla och sånt shit. blir säkert roligt ;) På söndag ska jag som sagt tävla i hästhoppning såklart i Gislaved på 90 cm och 1 meter, tagga det då!
Förresten så är jag sjukt glad för att jag fick kanon betyg i både matte,no och gympa idag :D
Först på idrotten hade vi ledarskap och det fick jag VG -VG+.

Sen på matten så fick vi tillbaka våra prov och jag vet väll inte direkt betyget men jag hade ialla fall 7/8 rätt, så sjukt nöjd!

Sen på NO så fick jag tillbaka mitt sexuall kunskap prov och där fick jag MVG, haha mitt första MVG och det blev i sexuallkunskap, ganska galet egentligen, men jaja är man grym på sånt så är man!:D
Nu blir det att vila en stund,kolla på top model, svara på kommentarer och cheka bloglovin, gillar? A B S O L U T !;)

Kommentarer
Postat av: pernilla

Haha det var ju bra att du fick det i de ämnet iaf :)

2011-04-29 @ 15:35:35
URL: http://beloveable.blogg.se/
Postat av: Angie

SV: Tack detsamma =)

2011-04-29 @ 16:20:03
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0